29 ledna 2013

Přípravy začínají

12 dní do odjezdu: je čas se začít připravovat na těch pět měsíců na druhém konci Evropy :)

Co se týče organizačních věcí, téměř vše je zařízeno. Ano, téměř vše. Máme letenku a hotel na první dva dny. Vše ostatní je, řekněme, v jednání, či  lépe- k řešení na místě... :D

Pomalu také začínám balit...
Trochu se bojím, že mě s mou "lékárničkou" ani nepustí do letadla, případně mě obviní z přepravy narkotik :D ...a to tam mám jen nezbytné léky, plus něco na chřipku. Ptačí, prasečí... na jakoukoliv :)
A těch serepetiček k notebooku, telefonu, foťáku.... ono je toho najednou nějak hodně, i když mám veškerou elektroniku v tom téměř nejmenším vydání :D
Už teď vůbec netuším jak se do 23kg kufru všechny mé věci vejdou, navíc na tak dlouho.

Jednou z věcí, které jsem si pořídila na tuto velkou cestu je kniha, učebnice, Španělština pro samouky. K ní tedy v menším vydání španělskou konverzaci.


(mám jí doma asi už týden... a stále zůstávám u Uno sangria por favor...)

Na tamější univerzitě se máme v plánu s Anet přihlásit na kurz Španělštiny, ale není od věci se pár slovíček naučit dříve než vyrazíme. V Madridu, a celkově v severním Španělsku, si myslím, že by stačila angličtina. Přeci jenom turisticky je tato část podle mého nejnavštěvovanější. Avšak na jihu, kam naše cesty směřují, si lidé svůj jazyk velice hlídají a jak jsme se na cestovatelských portálech dočetla, tak místní lidé moc anglicky komunikovat nechtějí. 

Už se těším až budeme někomu vysvětlovat kam se potřebujeme dostat, případně co potřebujeme opravit, co sháníme v obchodě a milión dalších věcí... :D

Tak tedy španělštině zdar a BYE!




2 komentáře:

Budu ráda za jakýkoliv komentář, tak se nestyďte :))