24 ledna 2013

Welcome

Ahoj,
hlásím se se svým prvním příspěvkem, takovým, řekněme uvítacím (od toho také ten název že:))

Předem podotýkám, že jde hlavně o osobní blog, (deník, týdeník či měsíčník) o mě, o nás a našich zážitcích, tak aby bylo jasno :) Je primárně založen pro rodinu, přátelé a kamarády, pokud se ovšem najde i další čtenář/ka, tak se snad také pobaví. :)


Vyrážím na pět měsíců do španělské Huelvy (Google maps), a rozhodla jsem se blogovat jednak pro sebe, abych si vedla jakýsi deník, co všechno jsme prožily, a aby všichni (kdo o to mají zájem) o mě měli nějaké zprávy, přečetli si, co dělám, případně okoukli nějaké jiné fotky než budou třeba na Facebooku.




Sama ráda tyto cestovatelské a erasmácké blogy čtu, tak třeba tento bude také někoho zajímat a třeba i někomu pomůže při rozhodování o Erasmu či návštěvě Huelvy.
Původně jsem ho chtěla psát dvojjazyčně, ale nějak mě to přešlo, třeba si to ještě rozmyslím.

Čili abych to shrnula...
Na těchto stránkách se budou postupně objevovat příspěvky o nás, našem pobytu, zážitcích a (doufám) hlavně o našem cestování po Andalusii a okolí.

Stále máme 17 dní do odjezdu, ale nějaké přípravy už probíhají. O tom příště :)

Bye!


(pro návrat na hlavní stránku blogu, klikněte na na obrázek výše :P )









Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za jakýkoliv komentář, tak se nestyďte :))